Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

O tempora, o mores!

O tempora, o mores!
12.07.2024 | 15:40

2018 թվականի « комсомол, спортсмен, наконец-просто красавец» թավշիստ Ն Փ-ից մնացել են միայն Ս Ս-ի նվիրած և իր հագով այդպես էլ 6-8 размер մեծ մնացած «կաստում-շալվարն» ու...ախուրյանցի Անոն:

Էն էլ՝ «կաստում-շալվարը» արդեն լավ մաշված, քրջուփալասի վերածված, ախուրյանցի Անոյի «աղջիկ վախտվա» էնտուզիազմն էլ չքացած...

Արգամ ՊՈՂՈՍՅԱՆ

Դիտվել է՝ 3391

Մեկնաբանություններ